Prekių katalogas

Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Ar galiu apžiūrėti prekę gyvai prieš perkant?

    Atsiimti ar apžiūrėti prekes mūsų parduotuvėje galite tik iš anksto jas užsakę arba rezervavę prekę elektroniniu paštu ar telefonu. Neapmokėtų prekių apžiūrai galime paruošti iki 2 vnt. Jeigu atliksite užsakymą sisitemoje - po užsakymo paruošimo - informuosime Jus el. laišku. Jeigu laiškų negaunate, pasitikrinkite reklamos arba SPAM skiltis, arba įveskite į paiešką raktinį žodį - "Mados..". Atsiimant apmokėtus užsakymus paprašysime parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba užsakymo patvirtinimo laišką. 

    Dirbame tik darbo dienomis, nuo 9:00 iki 18:00 (13:00 -14:00 pietų pertrauka). Savaitagliais ir švenčių dienomis nedirbame.  

    2. Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu visos informacijos, kuri mane domina? 

    Susisiekite su mumis info@madosguru.lt  arba tel.: +370 670 18799 ir atsakysime Jums poros valandų bėgyje (darbo dienomis, darbo valandomis) arba iškart, kai tik galėsime. 

    3. Kada gausiu savo užsakymą?

    Pateikus užsakymą iki 11 val. darbo dienomis - prekes suruošiame išsiuntimui per 1-2 darbo dienas.Jei prie prekės nėra nurodytas kitas pristatymo terminas. Po išsiuntimo, jeigu nėra kurjerių vėlavimų (už kuriuos negalime atsakyti), prekės pristatomos sekančią darbo dieną po išsiuntimo. Visas pristatymo laikas nuo užsakymo pateikimo iki galutinio pristatymo dažniausiai užtrunka 1-3 darbo dienas.  

    Jei prie prekės yra nurodytas kitas teriminas (4-7 d.d.) - tokios prekės pristatymas yra ilgesnis. Dalis prekių keliauja iš gamintojo sandėlio - tokių prekių pristatymo laikas 4-7 d.d. Ir ši informacija pateikiama prie konkrečių prekių aprašymo bei pavadinimo. 

    Jeigu prie prekės aprašymo matote prekių kortelę Greitas atsiėmimas, tai užsakius tokią prekę iki 15 valandos darbo dienomis, galite atsiimti ją tą pačią darbo dieną mūsų biure Vilniuje.

    4. Ar galiu pakeisti arba grąžinti įsigytą prekę?

    Per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos Jūs galite:

    - Keisti prekę į kitą (prekę pakeisime tokia pačia arba kita tos pačios vertės preke).

    - Grąžinti prekę ir atgauti už ją visus sumokėtus pinigus. 

    DĖMESIO! Grąžinamos arba keičiamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:

    - Prekė negali būti dėvėta arba kitaip naudota.

    - Prekė turi būti nesugantinta ir nepraradusi savo vertės.

    - Prekė turi būti grąžinta originalioje gamintojo pakuotėje, su etiketėmis. 

    Pinigai grąžinami per 14 d. nuo grąžintų prekių priėmimo dienos. 

    Grąžinimo prašymą rasite čia (spauskite ant žodžio čia).

    Išsamią informaciją apie prekių grąžinimą su adresais ir kita informacija rasite čia: grąžinimo salygos 


    5. Kaip užsakyti prekę?

    1) Radę norimą prekę spauskite raudoną mygtuką - į krepšelį.
    2) Puslapio dešiniamaje kampe paspauskite - PREKIŲ KREPŠELIS.
    3) Sistema nukreips Jus į prekių krepšelį. Tuomet spauskite raudoną mygtuką - PRADĖTI PIRKIMĄ.
    4) Įveskite visus reikalingus duomenis -  vardą, pavardę, telefono numerį, elektroninį paštą, adresą.
    5) Pasirinkite pristatymo būdą. Jeigu norite prekę gauti paštomatu - Jums tinkantį paštomatą. Jeigu norite atsiimti prekę pas mus parduotvėje - spauskite ATSIIMSIU PARDUOTUVĖJE.
    6) Pasirinkite apmokėjimo būdą.
        - Pasirinkus APMOKĖJIMAS INTERNETU - sistema Jus nukreips į PaySera pinigų surinkimo sistemą ir mokėjimas bus sufomuotas automatiškai, Jums tereikės suvesti savo prisijungimo ir patvirtinimo kodus.   
        - Pasirinkus GRYNAISIAIS ARBA KORTELE - jeigu pasirinkote pristatymą kurjeriu - galėsite atsiskaityti kurjeriui grynais arba korterle. Jeigu pasirinkote prekių atsiėmimą paštomate - galėsite sumokėti paštomate banko kortele. Jeigu pasirinkote atsiėmimą parduotuvėje - galėsite sumokėti atsiimant grynaisiais arba kortele.
        - Pasirinkus mokėjimą BANKINIU PAVEDIMU Jums bus nurodyta sąskaita į kurią reikia pervesti pinigus, suma, kurią reikia pervesti bei užsakymo numeris, kurį reikia nurodyti mokėjimo paskirtyje. Jūs turėsite savarankiškai prisijungti prie savo banko ir atlikti pavedimą. 
    7) Suvedus visus duomenis reikia "uždėti varnelę" Patvirtinu, kad sutinku su taisyklėmis. 
    8) Paspausti raudoną mygtuką UŽSAKYTI. 

    Užsakymas pateiktas, visą informaciją apie jo eigą gausite elektroniniu paštu, kurį nurodėte užsakyme. Jeigu laiškų negaunate, pasitikrinkite reklamos arba SPAM skiltis, arba įveskite į paiešką raktinį žodį - "Mados..". 
    Kilus klausimams, susisiekite su mumis info@madosguru.lt arba tel.: +370 670 18799. 

    6. Turiu Dovanų Salos dovanų kuponą, kaip jį panaudoti?

    Tam, kad galėtumėte panaudoti kodą esantį čekyje mums būtina jį aktyvuoti. Susisiekite su mumis elektroniniu paštu arba telefonu ir padiktavę savo rezervacijos kodą esantį čekyje informuokite mus, kad norite jį aktyvuoti. Netrukus mes jį aktyvuosime, ir turimą kodą galėsite panaudoti formuodami užsakymą, įvedę jį į prekių krepšelyje esantį laukelį Nuolaidų kupono kodas. Nuolaidų kodai netaikomi perkant su dovanų kuponais arba perkant dovanų kuponą. Vienu metu galima panaudoti arba nuolaidos kodą, arba dovanų kuponą.
     

    7. Ar tikrai gausiu savo prekę? 

    Visas prekes ir užsakymus vykdome eilės tvarka. Stengiamės supakuoti ir išsiųsti prekes kuo greičiau, kad Jūs kuo greičiau gautumėte savo užsakymus. Pasitaiko atvejų, kai prekė būna nuperkama mūsų atsiėmimo pukte - parduotuvėje, o sistemoje dar nėra sumažintas prekės likutis arba kai prekė būna užsakyta ir, nespėjus sistemai atnaujinti likučio, ją pavyksta užsakyti kitam klientui, tačiau prekės jau neturime. Tokiu atveju nedelsdami su Jumis susisieksime elektroniniu paštu arba telefonu ir, arba pasiūlysie kitą prekę pakeitimui, arba 1 d.d laikotaryje grąžinsime pinigus, jeigu užsakymas buvo apmokėtas.